Pasauliui pristatyta nauja „Porsche 911" modelio karta

 

Los Andželo automobilių parodoje pristatytas aštuntosios kartos sportinio automobilio etalonas – „Porsche 911“. Jis išlieka laikui nepavaldus ir modernus – 911 išorę pabrėžia visame pasaulyje atpažįstamos raumeningos linijos, o interjere – lietimui jautrus 10,9 colių skersmens ekranas. Inovatyvūs sprendimai pakaboje ir gale įmontuotame variklyje puikiai veikia kartu su novatoriškais asistentais bei užtikrina nepriekaištingą dinamiką, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Porsche 911“ yra sportinio automobilio ikona – tarsi standartas, kurį sekdami kiti gamintojai kuria savo modelius. Tai istorijomis apipintas modelis – ne vienas dabartinis „Porsche“ savininkas turėjo 911 modeliuką vaikystėje ir puoselėjo svajonę kažkada jį turėti.

Tai nėra tik automobilis – 911 yra inžinerijos šedevras ir naujasis modelis pratęs savo pirmtakų sėkmės istoriją“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė. 

Naujuosius 911 modelius galima užsakyti jau dabar. „Porsche 911 Carrera S“ Lietuvoje kainuoja nuo 95 972 eurų, o „911 Carrera 4S“ – nuo 102 281 eurų be PVM.

Didelis pokytis įsibėgėjant

„911 Carrera S“ bei „911 Carrera 4S“ modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais. Jų galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG). 

Jo našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galia į ratus perduodama naujai sukurta aštuonių laipsnių dviejų sankabų transmisija. 

Abu 911 modeliai 100 km/val. pasiekia per mažiau nei 4 sekundes: galiniais ratais varomas „Coupe“ įsibėgėja per 3,7 sek., o visais keturiais „911 Carrera 4S“ – per 3,6 sek.

Tai – 0,4 sek. greičiau nei ankstesnės kartos modeliai, o šį laiką galima sutrumpinti dar 0,2 sek. su papildomu „Sport Chrono Package“. 

Abiejų automobilių didžiausias greitis viršija 300 km/val. „911 Carrera S“ įsibėgėja iki 308 km/val., keturiais ratais varomas modelis – iki 306 km/val. Jų degalų sąnaudos yra atitinkamai 8,9 l/100 km ir 9 l/100 km.

Nesupainiojamas „Porsche DNR“

„Porsche 911“ eksterjero dizainas yra visiškai naujas, tačiau klasikinės šio modelio linijos yra išlaikomos ir jis puikiai atpažįstamas.

Naujasis 911 atrodo gerokai raumeningesnis nei jo pirmtakas – tokį vaizdą suteikia platesnės priekinė bei galinė tarpvėžės. 

Priekyje taip pat sumontuoti 20 colių skersmens ratai, o gale – 21. Priekinė automobilio dalis dabar yra 45 mm platesnė, o tarp LED žibintų esančio priekinio bagažo dangčio forma primena pirmąsias 911 kartas.

Galinėje dalyje dominuoja masyvus ir platus, automatiškai pakylantis oro aptakas.

Modernų šoninį vaizdą puikiai papildo išskirtinės durų rankenėlės – jos iš kėbulo išnyra tada, kai jas reikia atidaryti. Tai ne tik atrodo įspūdingai, bet ir padidina automobilio aerodinaminį efektyvumą.

Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, yra pagamintos iš aliuminio.

Nauji asistentai – saugumui ir komfortui

„Porsche“ pirmasis pasaulyje sukūrė ir standartinėje įrangoje įmontavo specialų važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą.

Jutikliai aptinka drėgną kelio dangą ir apie tai įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį sudėtingomis sąlygomis valdyti saugiau. 

911 taip pat sumontuotos įspėjimo apie gresiantį eismo įvykį bei autonominio avarinio stabdymo sistemos. Standartiškai esanti įranga nustato grėsmę susidurti su judančiais objektais ir, vairuotojui nereaguojant, pradeda stabdyti.

Pirmą kartą 911 modelyje kaip papildoma įranga siūloma adaptyvinė kruizo kontrolė su „Stop and go“ funkcionalumu, palengvinančiu važiavimą eismo spūstyse, inovatyvia autonomiška pagalbos avarinių situacijų metu funkcija bei naktinio matymo asistentas su į šilumą skleidžiančius kūnus reaguojančia kamera.

Pritaikytas šiuolaikiniam pasauliui

Interjeras 911 yra visiškai naujas, tačiau dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš aštuntojo dešimtmečio „Porsche“ modelių. Čia nėra bereikalingų mygtukų, visos funkcijos suprantamos ir lengvai pasiekiamos. 

Aplink centrinį tachometrą sumontuoti du siauri berėmiai skydeliai, atvaizduojantys pagrindinę vairuotojui aktualią informaciją. 

Centrinis „Porsche“ ekranas dabar 10,9 colio skersmens, o nauja architektūra leidžia juo naudotis itin lengvai ir patogiai: po juo yra penki mygtukai, kuriais galima pasiekti svarbias automobilio funkcijas.

Jau standartinė „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema turi realiu laiku pagal tuometinį eismą atnaujinamą navigaciją bei „Porsche Connect Plus“ įrangą.

Šiuolaikinės programos

911 modelis papildytas ir įvairiomis šiuolaikinėmis programomis, kurias įvertins daugelis „Porsche“ klientų. „Porsche Road Trip“ yra programa, kurią planuodami, organizuodami ir naviguodami specialiose kelionėse įvertins visi automobilių entuziastai.

Programa norimame kelyje pasiūlys išskirtinius viešbučius, geriausius restoranus bei pažymės pačius įspūdingiausius kraštovaizdžius.

„Porsche 360+“ leidžia klientams džiaugtis „Porsche“ savininko patirtimi net nebūnant prie automobilio. Tai yra asmeninis asistentas, kurio tikslas – kasdienybę paversti lengvesne bei pasiūlyti išskirtines patirtis.

„Porsche Impact“ yra emisijų skaičiuotuvas. Jis tiksliai matuoja, kokio dydžio CO2 pėdsaką palieka „Porsche“ klientai ir kiek jiems kainuotų, jeigu išmetamą anglies dvideginio emisiją jie norėtų neutralizuoti.

Jie gali pasirinkti tarptautinius prieš klimato kaitą kovojančius projektus, į kuriuos norėtų investuoti. Projektai yra įvairiose pasaulio valstybėse ir specializuojasi vėjo, vandens, saulės energijos gamyboje, miškų apsaugos srityje ir kitose.

Lrt.lt

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode