Kaip pasiruošti, kad grupinė kelionė būtų lengvesnė?

Keliaujant grupėje dažniausiai neišvengiama vienokių ar kitokių sunkumų. Skirtingi pomėgiai ir lūkesčiai gali lemti įvairius nesutarimus, kurie paverčia išvyką ne malonumu, o tikru išbandymu. Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad reikia atsisakyti tokio plano. Tinkamai pasiruošus, kelionė suteiks daugiau teigiamų emocijų ir leis labiau atsipalaiduoti.

Greičio mėgėjams – pareigūnų apynasris: į kelius išrieda nežymėti automobiliai, atsiras dar 130 vidutinio greičio ruožų

Policija  planuoja įsigyti kelias dešimtis nežymėtų automobilių. Pareigūnai sako, tai viena veiksmingiausių greičio kontrolei stiprinti skirtų priemonių. Kitais metais, planuojama, atsiras ir dar 130 vidutinio greičio ruožų, taip pat pusšimtis stacionarių greičio matuoklių. Dar trisdešimt tokių įrenginių žadama sumontuoti ir sostinės gatvėse.

Prasideda greitkelio Vilniaus–Kaunas pertvarkymo į magistralę darbai

Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km pradėtas rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus. Po rekonstrukcijos minėtu ruožu bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą ir 110 km/h greičiu žiemą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintas „Volkswagen Passat“: ar tai paskutinis pasispardymas?

Kai kurie gamintojai į vidutinės klasės sedanų ir universalų rinką moja ranka, nes pirkėjai vis dažniau į gatves išvažiuoja su naujais didesnio pravažumo modeliais. „Volkswagen“ gali matyti, kaip kadaise šlovės spinduliuose maudęsis „Passat“ sulaukia vis mažiau dėmesio, bet dėl to nepasiduoda ir pristato atnaujintą aštuntos kartos modelį, kurį išbandė ir LRT.lt.

Testas parodė, kad iš pirmo žvilgsnio dar geros padangos gali būti mirtinai pavojingos

Lyjant važiavimo saugumui itin didelę įtaką turi padangos ir jų protektoriaus gylis. Mažesnis protektoriaus gylis reiškia, kad prieš padangą susiformuoja didesnis vandens pleištas, sukeliantis akvaplanavimą – slydimą vandens paviršiumi, o padanga praranda kontaktą su kelio danga. Prasidėjus akvaplanavimui ratai nebereaguoja į vairo pasukimą, taip pat negali stabdyti ir automobilis praranda kontrolę, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Taršos mokestis labiausiai paveiks regionų gyventojus: jei kaime neturėsi automobilio, neturėsi ir darbo

„Kažkada automobilis buvo prabangos, o dabar yra išgyvenimo reikalas. Jei kaime neturėsi automobilio, neturėsi ir darbo, nes jo tiesiog nepasieksi. Iki darbo vietos regionuose paprastai net autobusai nevažinėja arba jų grafikas neatitinka darbo laiko“, – taip, pasak Lazdijų rajone esančio Būdviečio seniūno Arūno Kundroto, automobilių taršos mokestis paveiks regionų gyventojus.

Tyrimas atskleidė, apie kokius automobilius svajoja lietuviai

Baltijos šalių vairuotojai svajoja apie skirtingus automobilius ir, turėdami galimybę įsigyti naują transporto priemonę, rinktųsi skirtingus jų modelius. Tyrimas parodė, kad daugiausia Lietuvos ir Estijos vairuotojų norėtų įsigyti visureigį, o dauguma latvių – šeimos automobilį. Beveik dvigubai daugiau lietuvių nei latvių ar estų rinktųsi elektromobilius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naudotų automobilių prekeiviams vis sunkiau išsisukti nuo mokesčių: valstybės biudžetą papildė solidi suma

11,6 mln. eurų – tokia suma praėjusiais metais išaugo Valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau – VMI) dėmesio sulaukusių naudotų transporto priemonių pardavėjų indėlis į valstybės biudžetą. Teigiamos tendencijos tęsiasi ir šiais metais – palyginus 2018 m. ir 2019 m. pusmečių rezultatus, kontroliuotų šio sektoriaus verslininkų sumokėta mokesčių suma išaugo 22 proc., rašoma pranešime žiniasklaidai.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode